niedziela, 25 maja 2014

Tanie pomysły na prezent dla mamy....

W związku z tym że zbliża się dzień mamy mam dla was kilka pomysłów na tanie prezenty

I pierwsza propozycja to np. śniadanie do łóżka , mama na pewno się ucieszy kiedy podacie jej coś smacznego wprost do wyrka ;)


II druga opcja to np. własnoręcznie robiona lub kupiona kartka z miłymi życzeniami 



III trzeci wariant to np. ogromny bukiet kwiatów , nie muszą być kupione , mogą być zerwane przez was z waszego ogródka


IV można także własnoręcznie zrobić czekoladki albo ciasto , leniwi mogą kupić ;)


V piątą opcją jest np. kolaż z waszych wspólnych zdjęć , to na pewno spowoduje uśmiech na twarzy waszej mamy :)

VI możecie dać też swojej mamie kupony np. na sprzątanie , albo na mycie naczyń ;)


A tutaj macie co ja zrobiłam dla swojej mamy : 

( tak wiem że mój talent plastyczny rozwala xd ( patrz laurka ) )

3 komentarze:

  1. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie takie pomysły na prezent są bardzo fajne i muszę dodać, że ja również jakiś czas temu miałam okazję szukać ciekawego prezentu na urodziny. Udało mi się natrafić na świetne miejsce https://zamowprezent.pl/uroczystosci/prezenty-na-urodziny gdzie właśnie zamówiłam prezent personalizowany.

    OdpowiedzUsuń